Støtt Eidsvoll Forsvarforening!

Publisert: 14.09.2012
Det er mange måter du kan støtte Eidsvoll Forvarsforening på. Den kanskje aller enkleste metoden er å knytte oss opp til ditt tippekort via Grasrotandelen.

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte - din Grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg til å støtte oss i Eidsvoll Forsvarsforening.

Send gratis SMS: Grasrotandelen 993921289 til numer 2020. Flere alternativer er beskrevet lenger ned på siden.

Vil du gi din støtte til Eidsvoll Forsvarsforening?

Tenk deg at du kan spille favorittspillene dine, eksempelvis Lotto, Tipping og Joker, og samtidig vil gi noe mer til det laget eller den foreningen du selv ønsker å støtte. Dette er mulig via Grasrotandelen. Ved spill hos Norsk Tipping vil 5 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (Nb. Dette gjelder ikke Extra og Flax).
Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din - du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Du trenger Norsk Tipping Spillerkort for å knytte deg til Grasrotandelen. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på www.norsk-tipping.no.

Vi oppfordrer deg til å knytte deg til ordningen allerede i dag, og du gjør det på en av følgende måter:

1. Hos Kommisjonær: Ta med deg strekkoden og ditt spillerkort til en av Norsk Tippings mange kommisjonærer.

2. SMS: Grasrotandelen 993921289 til 2020 (tjenesten er gratis).

3. Internett: www.grasrotandelen.no  eller www.norsk-tipping.no

4. Norsk Tipping Mobilspill.

Klikk her for å se statistikk over hvor mye Eidsvoll Forsvarsforening har mottatt fra grasrotandelen

Klikk her for et dokument med strekkode som du kan ta med til din tippekommisjonær

Takk for at du støtter Eidsvoll Forsvarsforening via Grasrotandelen